السبت , يونيو 13 2020

أيمن ملاك يكتب : احنا مين ف دول ؟!

ناس شغالة بالكريك

وناس بتاكل لحمة وكيك

 ناس بتحبك وتموت فيك

وناس عايشه علشان تأذيك

ناس نفسها تتحقق أماليك

 وناس تانيه بتدعي عليك

 ناس ف الفرح تهنيك وف الحزن ولا تسال فيك

وناس زعلانه وناس تعبانه وناس عايشه حياتها Break

وناس مبسوطة لكن ندمانة علشان ضاع منها كام شيك

 وناس ف جيوبها يدوب ملاليم

وناس عايشه نعيم ف نعيم

 وناس ظالمه وناس مظاليم

 وناس عايشه حياتهاDream

 وناس بتعرف تقري وتكتب من غير اصلا تعليم

وناس بتعرف تشتم وتكدب ودي اخرتها جحيم ف جحيم

وناس بتاكل طعمية وفول

وناس بتبلبع ف البراشيم وع رائ المثل اللي بيقول ياما ف الحبس مظاليم !

شاهد أيضاً

نجاح حسن وليد الغريب بالصف الثانى الثانوى بتقدير ممتاز

 يتقدم  الصحفى نصر القوصى عضو الجمعية العمومية لنقابة الصحفيين المصرية ، ومؤسسة الأهرام بأجمل التهانىء …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *