السبت , ديسمبر 22 2018
الرئيسية / مصر / رضوى الشربيني تنفعل على رجل يطلب مساعدتها في الاختيار بين حبيبتين 
رضوى الشربيني

رضوى الشربيني تنفعل على رجل يطلب مساعدتها في الاختيار بين حبيبتين 

أمل فرج
 
قالت الإعلامية رضوى الشربيني،إن رجلا يدعى طاهر أرسل لها رسالة يطلب مساعدتها، وأوضح في رسالته أنه يحب فتاتين في ذات الوقت، واكتشفتا الأمر، فخيرته كل واحدة منهن، أن يختار بينهما ليتزوجها ويترك الأخرى، لذلك أرسل يريد مساعدتها في أن تخبره عن مواصفات الزوجة المناسبة، ليتمكن من الاختيار بين الفتاتين.
 
انفعلت رضوى خلال تقديم برنامج “هي وبس”، المذاع عبر فضائية “cbc سفرة”، أمس الجمعة، ووجهت حديثها لصاحب الرسالة أولا بقولها: “حضرتك فاهم يعني إيه حب؟ يعني ايه تقول بحب اتنين مع بعض؟ يعني ايه اتنين واحشني وبخرجهم في نفس الوقت، إنت لا بتحب دي ولا دي.. لأن اللي يخون مبيحبش”.
 
ثم وجهت حديثها للفتاتين اللتين ذكرهما الشاب في رسالته قائلةً بانفعال: “هو ليه مفيش واحدة فيكم كرامتها وجعتها وقالتله في داهية اللي خلقك خلق مليون واحد غيرك.. يا جماعة وعزة جلالة الله مفش راجل آخر قطعة.. في راجل مختلف وابن ناس ومتدين وبار بوالديه ده يتحب ويتشال فوق الراس.. لكن اللي يخون من قبل الجواز كمان وتروحي تقوليله يا تختارني يا تختارها!!”.
 
ونصحت رضوى الفتاتين بأن يتركا هذا الشخص ويبتعدا عنه لأن لا يحب أي منهن، قائلةً: “سيبوه وامشوا أنتوا الاتنين، مينفعش تخيريه، أنت ست الستات وهانم الهوانم، مش مانجا الصبح، وتفاحة بعد الظهر، اللي يحبك مينفعش يحب غيرك، واللي هتاخده منكم تاكله وتشرب وراه 30 كوباية مية وإن شاء الله يقف في زورها”.

شاهد أيضاً

وزارة الخارجية تصدر بيانا مهما للباحثين عن عمل بالخارج ..

أمل فرج في ضوء ما رصده القطاع القنصلي بوزارة الخارجية في الآونة الأخيرة، من تعرض …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *