الخميس , نوفمبر 19 2020

السر وراء طلاق أشهر راقصة فى مصر

نازك شوقى

تهتم قاعدة كبيرة من الجمهور بأخبار الفنانين وتبحث دائما عن كواليس حياتهم الخاصة من زواج وطلاق وهنا تكشف الراقصة الاستعراضية صافيناز، عن أسرار علاقتها بزوجها السابق، وغيرتها الشديدة عليه، وأسباب طلاقها منه، خلال استضافتها بأحد البرنامج التليفزيونية.

وقالت صافيناز، خلال اللقاء: “العيب اللي كان فيه موجود بنسبة 99% من الرجالة، كان بيحب الستات، ولما كنت بمشي معاه كانت الرجالة كلها بيتفرجوا عليا وهو بيتفرج على ستات تانية”.

واستطردت الراقصة الاستعراضية: “هو كان بيحبني أوي، بس عينيه كانت زايغة، وكنت دايمًا بقوله رجلي على رجلك يا روح مامي، وأنا برضو كنت غيرانة جدًا”.

وعن سبب طلاقهما، قالت: “سافرت 10 أيام علشان أشوف أهلي في موسكو وكنت هرجع على شرم، ومديرة أعمالي اللي كانت شغالة معايا جابتلي عقد شغل في البحرين لمدة 3 شهور، وأنا وقتها كان بقالي 3 سنين مش برقص، ومضيت العقد من غير ما أرجعله”.

وتابعت: “كلمته بعدها قولتله حبيبي أنا هسافر البحرين، قالي طب في فندق إيه هجيلك، قولتله لا ده شغل أنا ماضية 3 شهور، هرقص بس شوية علشان خاطري، قالي لا شغل إيه ده لو في شرط جزائي أنا هدفعه، قولتله عارف هو كام قالي كام قولتله مليون دولار، قالي يخربيتك، وزعل مني زعل جامد”.

شاهد أيضاً

الحكومة تحدد مواعيد غلق المحال والورش

نازك شوقى فى أطار المتابعة المستمرة من قبل موقع الاهرام لكافة تبعات الموجة الثانية لفيروس …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *