السبت , أبريل 20 2024
آية يوسف

تطور خطير فى قضية المعلمة صاحبة فيديو الرقص .. جوزى طلقنى واللى صورنى دبحنى ودمر حياتى

مازال فيديو الرقص لمعلمة الدقهلية يلقى بظلالها على المشهد المصرى ، فالتطورات التى حدثت اليوم قامت بغعادة الموضوع إلى الصدارة من جديد ، بعدما قام زو المعلمة بتطليقها

حيث أكدت آية يوسف ضحية انتشار فيديو الرقص الخاص بمعلمي الدقهلية، أن زوجها طلقها عقب انتشار الفيديو رغم أنها لم ترتكب جريمة وكل اللي حصل انها فرحت مع زمايلها.

مؤكده بأنها معملتش حاجة وكنت في الرحلة مع معلمين ونقابة معلمين أول المنصورة، وأسرهم وكان معي أبنائي الثلاثة لأن الرحلة كانت عائلات وكل شخص كان موجود كان معه أسرته حتى إن زوجي كان سيحضر معنا الرحلة لكن حصل له ظرف في آخر لحظة فذهبت أنا والأولاد فقط لكن بعد انتشار الفيديوهات كل حاجة اتقلبت وزوجى طلقنى وأصبحت متهمة بإيه مش عارفة».

وأضافت: «أنا معملتش حاجة.. كل اللى بعمله انى فرحت ولعبت زي أي حد كان موجود في الرحلة لكن الناس دبحتنى وكأني ارتكبت جريمة لما ضحكت ولعبت مع زمايلي أنا وظيفتي كمعلمة تنتهي على باب المدرسة أنا مثل كل الناس من حقى أعيش حياتى، وأفرح وألعب وأرقص، حتى المحامي بيقلع روب المحاماة خارج قاعة المحكمة وبيعيش حياته عادى ولا المفروض إني أمشي طول الوقت ماسكة كراسة وقلم وأقول أنا معلمة والمعلمة مش من حقها تفرح ولا تضحك ولا ترقص مع أخواتها وزمايلها».

شاهد أيضاً

Justin Trudeau

الحكومة الكندية تعلن عن خطتها لطرح قروض عقارية “مباحة”

أمل فرج صرحت الحكومة الفيدرالية أنها تخطط لاستكشاف إجراءات جديدة؛ للتوسيع الوصول إلى منتجات التمويل …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.