الخميس , مارس 28 2024
باسم سمرة

طرد الفنان باسم سمرة بسبب سكره، ورجل أعمال يكشف التفاصيل

نازك شوقى

يتعرض الفنان باسم سمرة إلى ازمه جديدة ، وذلك بعد أن صرح المطرب الشعبي السابق ورجل الأعمال الشهير بـ “عمده”، تصريحات نارية عن الممثل باسم سمرة.

ونشر “عمده” فيديو عبر صفحته الرسمية بحسابه الخاص بموقع “الفيس بوك” ليوضح فيه المشكلة التي نشبت بينه وبين باسم سمره بإحدى الكباريهات التي يمتلكها عمده.

وقال عمده “أنا عارف باسم سمرة أو باسم خضرة من زمان، وعارف انه ليه مشاكل كتير، لكن ماكنتش متخيل انه كده”
وتابع قائلا “انا قالولي ان باسم سمرة فى المكان، فنزلت اشوفو، لقيته في حالة سكر لا يرثى لها، وكان عمال يلف في الصالة بتاعة المكان يسلم على ده ويقلش على ده ويبوس إيد دي ودي، وكإنه فاهم أوي في الإيتيكيت”

واستكمل “طبعا انا طبيعي اخاف على شغلي والجيست بتوعي وعلى سمعة مكاني، ولما الجارد جم قالوا لي إلحق باسم مبهدل الدنيا فالصالة، وبيغلط في الناس، نزلتله حاولت أهديه وأرضيه وقولتله يانجم اهدى شوية وحاول تخاف على منظرك وعيب اللي انت بتعمله، لكن طبعا هو فى حالة السكر مابيبقاش شايف ولا واعي هو بيقول ايه، ولقيته بيقولي انا والله ماعملت حاجة انا يادوب برقص أهو، واشتد بينهم الحوار ليقول له باسم سمره انت ماتعرفش انا مين؟ انا الهرم يالا !”

وجاء رد عمده عليه ده أنا ماعرفش إلا أهرامات الجيزة، انت بقا مين فى البلد أصلا، وعيب لما تيجي على الشباب الفنانين ، يعني واد زي عمر كمال لسه شاب صغير وناجح، ليه تتنك عليه وليه تزعله؟ انت لما عملت مشكله مع رمضان كان هايتعمل معاك كتير لولا رمضان عفى عندك لإن رمضان راجل أصلا وبيعمل من غير مايقول”.

وتم طرد باسم سمرة من المكان بشكل غير لائق نظير مافعله من مشاكل بسبب شربه للخمر.

وقال عمده “كلمني باسم تاني على التيفون بعد ما انطرد من المكان، وقعد يقولي أنا مش هاسيبك وأنا هاكسرلك المكان وهاقفلهولك، انا كنت بحب باسم سمرة بجد كممثل، ودوره في فيلم الجزيرة 1 كان حلو أوي أوي، ودوره في فيلم عمارة يعقوبيان لما كان بيجسد دور الراجل السيكو سيكو

شاهد أيضاً

الكنيسة القبطية

نياحة القمص ويصا باقى كاهن كنيسة الشهيد العظيم مارجرجس والقديس العظيم الأنبا إبرام زاوية الناعورة – المنوفية

يطلب رهبان دير القديس العظيم الأنبا باخوميوس( الشايب ) بالأقصر نيافة الحبر الجليل الأنبا إقلاديوس …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.