الأحد , أبريل 28 2024
Radwa El-Sherbiny
رضوى الشربيني

رضوى الشربيني تنفعل على رجل يطلب مساعدتها فى الاختيار بين حبيبتين

قالت الإعلامية رضوى الشربيني،إن رجلا يدعى طاهر أرسل لها رسالة يطلب مساعدتها، وأوضح في رسالته أنه يحب فتاتين في ذات الوقت، واكتشفتا الأمر، فخيرته كل واحدة منهن، أن يختار بينهما ليتزوجها ويترك الأخرى، لذلك أرسل يريد مساعدتها في أن تخبره عن مواصفات الزوجة المناسبة، ليتمكن من الاختيار بين الفتاتين.

انفعلت رضوى الشربيني خلال تقديم برنامج “هي وبس” ووجهت حديثها لصاحب الرسالة أولا بقولها: “حضرتك فاهم يعني إيه حب؟ يعني ايه تقول بحب اتنين مع بعض؟ يعني ايه اتنين واحشني وبخرجهم في نفس الوقت، إنت لا بتحب دي ولا دي.. لأن اللي يخون مبيحبش”.

ثم وجهت حديثها للفتاتين اللتين ذكرهما الشاب في رسالته قائلةً بانفعال: “هو ليه مفيش واحدة فيكم كرامتها وجعتها وقالتله في داهية اللي خلقك خلق مليون واحد غيرك.. يا جماعة وعزة جلالة الله مفش راجل آخر قطعة.. في راجل مختلف وابن ناس ومتدين وبار بوالديه ده يتحب ويتشال فوق الراس.. لكن اللي يخون من قبل الجواز كمان وتروحي تقوليله يا تختارني يا تختارها!!”.

ونصحت رضوى الشربيني الفتاتين بأن يتركا هذا الشخص ويبتعدا عنه لأن لا يحب أي منهن، قائلةً: “سيبوه وامشوا أنتوا الاتنين، مينفعش تخيريه، أنت ست الستات وهانم الهوانم، مش مانجا الصبح، وتفاحة بعد الظهر، اللي يحبك مينفعش يحب غيرك، واللي هتاخده منكم تاكله وتشرب وراه 30 كوباية مية وإن شاء الله يقف في زورها”.

شاهد أيضاً

بعد غضب المصريين .. تفاصيل تصريحات الكهرباء الأخيرة بشأن التوقف عن تخفيف الأحمال

كتبت ـ أمل فرج وسط موجة من غضب المصريين؛ بسبب استمرار انقطاع الكهرباء لأجل غير …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.